взлом
 
 
 

Корисні посилання

 pedpresa.com

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ РДА

Новини
Вітаємо зі святом!

Детальніше»


Наші цікаві будні.

Детальніше»


3 вересня 2018 - День знань!

Детальніше»


Підготовка до нового навчального року 2018-2019

Детальніше»


Пікнікова галявина.

Детальніше»


Святкування Івана Купала в ЗДО

Детальніше»


ОБЖД. Побутові прилади.

Детальніше»


Ігри-змагання

Детальніше»


Оздоровлення влітку

Детальніше»


1 червня - День захисту дітей.

Детальніше»


Адреса
Калинівської селищної ради
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Весняночка"
Васильківського району.
Київської області
смт. Калинівка
вул. Паркова 2
тел: 4-14-90
 
 

   ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ 2018-2019 н.р.

В І молодшій групі

«ЗАЙЧИКИ»

 

Дні тижня

Заняття

Понеділок

1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі  + розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури –літературна скринька

2. Здоров‘я та фізичний розвиток (група)

Вівторок

1.Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури -Музичний калейдоскоп: 9.25

2.Сенсорний розвиток:

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

 Пішохідний перехід

ІІ половина дня

Конструювання

Середа

1.Сенсорний розвиток  (Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі)

+Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).

2.Здоров‘я та фізичний розвиток  (група)

Пішохідний перехід

Конструювання з LEGO

Четвер

11. Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини) + ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)

2.Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури -  (Образотворча майстерня - аплікація).

 

П’ятниця

1.Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)

2.Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури (Музичний калейдоскоп) 9.25

ІІ половина дня

Розваги

 

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

в  ІІ молодшій групі

«ДЗВІНОЧКИ»

 

Дні тижня

Заняття

Понеділок

1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі+ Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).

2. Художньо продуктивна діяльність-музична: Дитина у світі культури - Музичний калейдоскоп  9.30

ІІ половина дня

3. «Маленькі економісти» 1 раз на місяць (IV тиждень місяця)

Самостійна художня діяльність.

Вівторок

1. Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури -  (Образотворча майстерня - аплікація) + Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини)

2.Здоров‘я та фізичний розвиток – 9.40

 ІІ половина дня

Гурток   «Розвивальне читання»

Конструювання

Середа

1 Логіко-математичний розвиток (Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі)

2. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури-Музичний калейдоскоп 9.30

 Пішохідний перехід

 ІІ половина дня

Розваги

Конструювання з LEGO

Четвер

1. Ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)  + Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини)

 2.  Здоров‘я та фізичний розвиток   9.30

 ІІ половина дня

3. Художньо-продуктивна діяльність- (театральна мозаїка)

П’ятниця

1. Здоров‘я та фізичний розвиток  9.00

2. Розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури –літературна скринька) + Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)

ІІ половина дня

Господарсько-побутова праця

   ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Середня група №1,№2

«СВІТЛЯЧКИ» «ЗІРОЧКИ»

 

Дні тижня

Заняття

Понеділок

1. Здоров‘я та фізичний розвиток  9.00

2. Розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури –літературна скринька)

+ Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).

 ІІ половина дня

Самостійна художня діяльність.

Вівторок

1. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури-Музичний калейдоскоп: 9.00

 2. Логіко-математичний розвиток Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

 ІІ половина дня

3. «Маленькі економісти» 1 раз на місяць (IV тиждень місяця)

Конструювання з LEGO

Середа

1. Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини) + ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)

2.Фізичний розвиток  – 9.50

 ІІ половина дня

3. Художньо-продуктивна діяльність- (театральна мозаїка)

Конструювання

Четвер

1. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури -Музичний калейдоскоп: 9.00 

2. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі + Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури -  (Образотворча майстерня - аплікація).

 Пішохідний перехід

ІІ половина дня

Ручна праця

П’ятниця

1.Розвиток мовлення і культура спілкування (Мовлення дитини) + Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)

 2. Здоров‘я та фізичний розвиток  – 10.05

 ІІ половина дня

Розваги

Господарсько-побутова праця

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Старша група №1,2

«КОЛОБОК»,«ГНОМИКИ»

 

Дні тижня

Заняття

Понеділок

1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі

 2. Художньо-продуктивна діяльність: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня - ліплення).

 3. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури-Музичний калейдоскоп: 11.55

ІІ половина дня

Розваги

Гурток «Розвивальне читання»

Вівторок

1.Логіко-математичний розвиток: Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2. Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури -  (Образотворча майстерня - аплікація).

3. Здоров‘я та фізичний розвиток 11.55

ІІ половина дня

4. Розвиток мовлення і культура спілкування: Дитина у світі культури–літературна скринька)

Конструювання з LEGO

 

Середа

1.Розвиток мовлення і культура спілкування (грамота)

2. Ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)   (економіка)

3. Художньо продуктивна діяльність: Дитина у світі культури -Музичний калейдоскоп:  11.25

 Пішохідний перехід

ІІ половина дня

Конструювання

Четвер

1.Логіко-математичний розвиток Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2. Розвиток мовлення і культура спілкування (мовлення дитини) + ознайомлення із соціумом: Дитина в соціумі (предметний і соціальний світ)

3.Здоров‘я та фізичний розвиток  11.20

ІІ половина дня

4.Художньо-продуктивна діяльність- (театральна мозаїка)

Ручна праця

П’ятниця

1. Ознайомлення з природним довкіллям : Дитина у природньому довкіллі

+ Ознайомлення із соціумом   (валеологія, ОБЖД) / «Освіта сталого розвитку»

2. Художньо-продуктивна діяльність-образотворча: Дитина у світі культури: (Образотворча майстерня- малювання)

3.Здоров‘я та фізичний розвиток  11.55

 ІІ половина дня

Самостійна художня діяльність.

Господарсько-побутова праця

 

 
 
 
rar